1. Սահմանումներ
Սույն Ընդհանուր դրույթներում նշված են հետևյալ տերմինները՝ նշված իմաստներով․
- .1. Մատակարար - ՍՊԸ «TWIN GROUP», որը գործում է Հայաստանի Հանրապետության (ՀՀ) օրենսդրությանը և իր Կանոնադրությանը համապատասխան:
- 1.2. Հաճախորդ - ցանկացած ֆիզիկական կամ իրավաբանական անձ, որի հետ կնքված է Պատվեր:
- 1.3. Կողմ - Հաճախորդ կամ Մատակարար՝ առանձին հիշատակման դեպքում:
- 4. Կողմեր - Հաճախորդ և Մատակարար, եթե հիշատակվում են միասին:
- 1.5. ԸԴ - սույն Ընդհանուր դրույթները:
- 1.6. Պատվեր - Ծառայությունների մատուցման պայմանագիր, որը պարունակում է սույն ԸԴ-ները որպես անբաժանելի մաս, կնքված Մատակարարի և Հաճախորդի միջև, որի միջոցով Մատակարարը մատուցում
է ծառայություններ Հաճախորդին: Ծառայությունները, դրանց արժեքը, վճարման պայմանները և Կողմերի համաձայնության մյուս անհրաժեշտ տեղեկությունները և պայմանները սահմանվում են Պատվերի կցված հավելվածում(ներում):
- 1.7. Պայմանագիր - Կողմերի կողմից ստորագրված Պատվեր՝ իր Հավելվածներով, Հատուկ Պայմաններով և Գնացուցակով՝ ներառյալ ԸԴ-ները և Կողմերի միջև կնքված նույն հարցով այլ համաձայնագրեր:
- 1.8. Ծառայություն(-ներ) - Ծառայություններ, որոնք մատուցվում են Մատակարարի կողմից, դրանց գները, տեխնիկական հնարավորությունները և համապատասխան փաթեթները ներկայացված են Գնացուցակում, ինչպես նաև
Հատուկ պայմաններում նշված ծառայությունների նկարագրությունները, որոնք հրապարակված են Մատակարարի պաշտոնական կայքում (www.cloudhosting.am):
- 1.9. «Հաշվի Էջ» - Հաճախորդի ինտերնետային էջը, որը հասանելի է դառնում Հաճախորդին Մատակարարի կայքում (www.cloudhosting.am) հետևելով համապատասխան հրահանգներին,
և որը պարունակում է Հաճախորդի կողմից պատվիրած ծառայությունների տվյալները:
- 1.10. Օր - 24 (քսանչորս) ժամին հավասար օրացուցային օր:
- 1.11. Ամիս - օրացուցային ամիս, որը կարող է բաղկացած լինել 28, 29, 30 կամ 31 օրերից՝ կախված տարուց և ամսից:
- 11.12. Գնացուցակ - Մատակարարի կողմից մատուցվող ծառայությունների գները, տեխնիկական հնարավորությունները և համապատասխան փաթեթները, որոնք
հասանելի են Հաճախորդի Հաշվի Էջում և Մատակարարի պաշտոնական կայքում (www.cloudhosting.am):
- 13. Իրական վնաս - փաստաթղթավորված ծախսեր, որոնք ենթակա են կամ ենթակա կլինեն Կողմի կողմից՝ իր խախտված իրավունքը վերականգնելու համար:
- 1.14. Բաց թողնված շահույթ - շահույթ, որը Կողմը չի ստացել իր իրավունքի խախտման արդյունքում, որն ինքն ակնկալում էր ստանալ քաղաքացիական շրջանառության պայմաններում:
2. Ընդհանուր դրույթներ / Առարկա
- 2.1. Սույն ԸԴ-ները հանդիսանում են հրապարակային առաջարկ, որը տեղադրված է Մատակարարի պաշտոնական կայքում (www.cloudhosting.am), և որը Հաճախորդը կարող է ընդունել միայն այն դեպքում, երբ ամբողջությամբ համաձայն է դրանց հետ:
Այս ԸԴ-ները կարգավորում են Մատակարարի կողմից ծառայությունների մատուցման ընդհանուր կարգն ու պայմանները, Կողմերի իրավունքներն ու պարտականությունները,
Կողմերի պատասխանատվությունը ոչ պատշաճ կամ չկատարելու դեպքում, ինչպես նաև Պայմանագրի լուծարման կարգը:
- 2.2. ԸԴ-ների ընդունումը, ներառյալ համապատասխան Ծառայությունների Հատուկ պայմանները, Պատվերն ու դրա Հավելվածը Գնացուցակով, ձևավորում է պարտադիր Պայմանագիր, որը կնքվում է Հաճախորդի և Մատակարարի միջև: Ենթադրվում է, որ Հաճախորդը ընդունել է
ԸԴ-ները՝ ստորագրելով Պատվերը (ներառյալ դրա Հավելվածները) կամ կատարելով Պայմանագրի կատարումը ապահովող գործողություններ Մատակարարի կայքում (www.cloudhosting.am)։
3. Հայտարարություններ և երաշխիքներ (հրաժարում լրացուցիչ երաշխիքներից)
- 3.1. Մատակարարը երաշխավորում է, որ ունի լիազորություններ մատուցելու ինտերնետ հասանելիության և տվյալների փոխանցման ծառայություններ՝ համապատասխան ՀՀ գործող օրենսդրության պահանջներին:
- 3.2. Հաճախորդը հայտարարում է և երաշխավորում, որ ունի լիազորություն ստանալու և օգտագործելու Ուղղությունները:
- 3.3. Հաճախորդը համաձայն է, որ «Հաշվի էջ»-ի մուտք գործելու համար անհրաժեշտ գաղտնաբառն ու այլ տվյալները հայտնի են միայն իրեն, և նա պարտավորվում է չհայտնել դրանք երրորդ անձանց:
«Հաշվի էջ»-ի տվյալների փոփոխությունները, ներառյալ նոր ծառայությունների ավելացումը կամ հեռացումը, համարվում են կատարված Հաճախորդի կամ նրա կողմից լիազորված անձի կողմից:
- 3.4. Հաճախորդը երաշխավորում է, որ Ուղղությունների օգտագործումը իրենից չի խախտի ՀՀ օրենսդրությունը, պայմանագիրը, հեղինակային և հարակից իրավունքները:
- 3.5. Մատակարարը չի տրամադրում որևէ լրացուցիչ երաշխիք՝ կապված Ուղղությունների կամ դրանց մատուցման հետ, բացի պայմանագրում նշվածներից, ներառյալ կոնկրետ նպատակի համար հարմարության երաշխիքը:
- 3.6. Եթե երաշխիքների և պարտավորությունների խախտման հետևանքով առաջանում է վնաս, Հաճախորդը պարտավորվում է փոխհատուցել այդ վնասը՝ ներառյալ բաց թողնված շահույթը:
4. Վճարումներ և հաշվարկների կարգը
- 4.1. Հաճախորդի հաշիվը սահմանվում է Հաճախորդի տրամադրած գրանցման տվյալների հիման վրա և համապատասխան Պատակարարի գործող սակագներին տվյալ ժամանակահատվածի համար։ Հաշիվը ուղարկվում
է հաճախորդին ամեն ամիս կամ ավելի հազվադեպ, եթե հաճախորդը վճարում է ծառայությունների համար մեկ ամսից ավելի ժամանակահատվածի համար:
- 4.2. Պատակարարն ուղղարկում է բոլոր հաշիվներն ու դրանց հետ կապված ծանուցումները Հաճախորդի հայտում նշված էլեկտրոնային փոստի հասցեին:
- 4.3. Եթե Հաճախորդի էլեկտրոնային փոստի հասցեն չի գործում կամ Հաճախորդը չի ստացել հաշիվը էլեկտրոնային փոստի համակարգի խափանման պատճառով, Հաճախորդը պարտավորվում
է տպել հաշիվը Պատակարարի կայքից՝ (www.cloudhosting.am):
- 4.4. Հաճախորդը կատարում է վճարումը բանկային փոխանցմամբ՝ հաշվի հիման վրա և սահմանված ժամկետում:
- 4.5. Վճարումը համարվում է կատարված, երբ այն մուտքագրվում է Պատակարարի բանկային հաշվին (բանկային փոխանցումները մշակվում են հինգ աշխատանքային օրվա ընթացքում):
- 4.6. Յուրաքանչյուր ուշացման օրվա համար Պատակարարը կարող է պահանջել տուգանք՝ հաշվի գումարի 0.5% չափով:
- 4.7. Պարտքի առկայության դեպքում ընթացիկ վճարումը կատարվում է միայն տուգանքի և նախորդ չվճարված հաշիվների ծածկումից հետո:
- 4.8. Այն դեպքերում, երբ Հաճախորդը չի կատարում վճարումը սահմանված ժամկետում, Պատակարարը իրավունք ունի պարտքի հավաքագրման իրավունքները փոխանցել երրորդ անձանց։
Հաճախորդը պարտավորվում է ծածկել բոլոր ծախսերը, որոնք կապված են պարտքի հավաքագրման հետ։
5. Իրավունքներ և պարտականություններ Կողմերի
- 5.1. Հաճախորդն իրավունք ունի.
- 5.1.1. ստանալու հաշիվներ, որոնք պարունակում են անհրաժեշտ տեղեկատվություն մատուցված ծառայության վճարի վերաբերյալ.
- 5.1.2. տեղեկանալ իր պատվիրած ծառայությունների մասին՝ «Անձնական էջի» միջոցով.
- 5.2. Հաճախորդը պարտավորվում է.
- 5.2.1. վճարել ծառայությունների համար Դоговорում սահմանված կարգով և ժամկետներում;
- 5.2.2. գրավոր կերպով տեղեկացնել Մատակարարին իր անունի, հասցեի, էլեկտրոնային փոստի, հեռախոսի համարի, բանկային ռեկվիզիտների փոփոխության կամ վերակազմակերպման մասին՝ տաս օրվա ընթացքում.
- 5.2.3. տրամադրել Մատակարարին ճիշտ տվյալներ՝ Դоговорի կատարումը ապահովելու համար;
- 5.2.4. կատարել Դоговорով նախատեսված այլ պարտավորություններ.
- 5.3. Մատակարարը իրավունք ունի.
- 5.3.1. ստանալ վճար՝ մատուցված ծառայության համար.
- 55.3.2. դադարեցնել կամ սահմանափակել ծառայությունների մատուցումը կամ միակողմանիորեն հրաժարվել Դоговорից՝ համաձայն Դоговорի կարգով, ներառյալ՝ ծառայության համար նախատեսված
համապատասխան Հատուկ դրույթները:
- 5.4. Մատակարարը պարտավորվում է.
- 5.4.1. Հաճախորդին ներկայացնել ճշգրիտ հաշիվներ մատուցված ծառայությունների համար: Եթե Հաճախորդը ֆիզիկական անձ չէ, նրան պետք է տրվեն հարկային հաշիվներ;
- 5.4.2. ապահովել Հաճախորդի տեղեկատվության և հաղորդագրությունների գաղտնիությունը՝ օրենքով նախատեսված բացառություններով;
- 5.4.3. տեղեկացնել Հաճախորդին ծառայության մատուցման ցանկացած ընդհատման մասին, որը պայմանավորված է Մատակարարի կողմից տեխնիկական
խափանումներով՝ այդ տեղեկատվությունը հրապարակելով իր պաշտոնական կայքում (www.cloudhosting.am);
- 5.4.4. վերացնել առաջացած անսարքությունները ողջամիտ ժամկետներում;
- 5.4.5. կատարել Դоговорով նախատեսված այլ պարտավորություններ։
6. Միակողմանի հրաժարում Ծառայությունից
- 6.1. Մատակարարի կողմից միակողմանի հրաժարում
- Մատակարարը կարող է միակողմանիորեն դադարեցնել Օրակարգում նշված ծառայությունների մատուցումը հետևյալ դեպքերում.
- 6.1.1. Եթե Հաճախորդը չի վճարել ծառայությունների դիմաց՝ Դоговорում սահմանված վճարման ամսաթվից հետո 45 (քառասունհինգ) օրվա ընթացքում.
- 6.1.2. Եթե Հաճախորդը խախտել է իր պայմանագրային պարտականությունները և չի շտկել խախտումները 5 (հինգ) օրվա ընթացքում՝ դրանք ստանալու վերաբերյալ գրավոր ծանուցումից հետո.
- 6.1.3. Եթե Հաճախորդը լուծարվել է.
- 6.1.4. Եթե Հաճախորդը գտնվում է սնանկացման կամ լուծարման գործընթացում.
- 6.2. Հաճախորդի կողմից միակողմանի հրաժարում
- .2.1. Հաճախորդը իրավունք ունի միակողմանիորեն հրաժարվել Приложение-ի(-ների) կատարումից՝ գրավոր ձևով ծանուցելով Մատակարարին 30 (երեսուն) օր առաջ:
7. Միակողմանի հրաժարման հետևանքները
- 7.1.Մատակարարի կամ Հաճախորդի կողմից սույն OP-ի 7։1։1։1–7։1։1։4 կետերի հիման վրա Պայմանագրի դադարեցման դեպքում Հաճախորդը պարտավոր է վճարել
Մատակարարին մատուցված ծառայությունների համար Պայմանագրի պայմաններին համապատասխան վճարման
ենթակա գումարը մինչեւ դադարեցման պահը, եթե այլ բան նախատեսված չէ որոշակի Ծառայության հատուկ պայմաններով։
- 7.1.2. Սույն ԳՊ-ի համաձայն՝ Հաճախորդը պարտավոր է Մատակարարին վճարել պայմաններին համապատասխան վճարման ենթակա գումարը
Պայմանագրեր մատուցված ծառայությունների համար մինչեւ Պայմանագրի դադարեցումը, եթե այլ բան նախատեսված չէ կոնկրետ Ծառայության հատուկ պայմաններով։
- 7.2. Սույն OP-ի 8։1 կետի հիման վրա Պատվերը դադարեցնելու դեպքում Մատակարարը պատասխանատվություն չի կրում Հաճախորդի կողմից Ծառայությունը մատուցելու անհնարինության պատճառով կրած որեւէ վնասի համար։
Եթե վաղաժամկետ դադարեցումը վերաբերում է Ծառայությանը, որը նախատեսում է վերահաշվարկի հնարավորություն՝ համաձայն Հատուկ պայմանների, Մատակարարը կվերահաշվարկի Գնացուցակի համաձայն
նշված է Հավելված(ներ)ում եւ կվերադարձնի վերահաշվարկված գումարը Հաճախորդի խնդրանքով։ Պայմանագրի վաղաժամկետ դադարեցման դեպքում Մատակարարը չի վերահաշվարկում կամ վերադարձնում միջոցները
եթե Ծառայության մատուցման հատուկ պայմանները չեն նախատեսում վերահաշվարկ կամ վերադարձ։
Ծառայությունների այն տեսակների համար, որոնց համար նախատեսված է միջոցների վերահաշվարկ կամ
8. Ծառայությունների մատուցման դադարեցում
- 8.1. Մատակարարը իրավունք ունի դադարեցնել Ծառայությունների մատուցումը Հաճախորդին հետևյալ դեպքերում՝
- 8.1.1. դադարեցումը անհրաժեշտ է սարքավորումների կամ ծրագրային ապահովման տեղադրման, վերանորոգման, փոխարինման կամ տեխնիկական սպասարկման համար,
- 8.1.2. Հաճախորդը չի վճարել Ծառայության համար ժամանակին,
- 8.1.3. Հաճախորդը պարբերաբար կամ էականորեն խախտում է Պայմանագրի պայմանները,
- 8.1.4. առաջանում են անհաղթահարելի ուժի հանգամանքներ,
- 8.1.5. դադարեցումը պայմանավորված է պետության կամ տեղական ինքնակառավարման մարմինների կողմից ընդունված նոր օրենքներով կամ նորմատիվ ակտերով,
- 8.1.6. Մատակարարը հայտնաբերում է, որ Հաճախորդը Ծառայության հայտում ներկայացրել է սխալ տվյալներ, ինչը կարող է հանգեցնել անբարենպաստ հետևանքների,
- 8.1.7. դադարեցումը պահանջվում է լիազորված մարմինների կողմից։
- 8.2. Ծառայությունների մատուցումը չի դադարեցվում, եթե Հաճախորդը վերացնում է դադարեցման պատճառները մինչև դրա սպասվող կիրառումը։
- 8.3. Ծառայությունների մատուցման դադարեցման մասին Հաճախորդը տեղեկացվում է էլեկտրոնային փոստով՝ 5 (հինգ) աշխատանքային օր առաջ։ Եթե նման ձևաչափով ծանուցումը հնարավոր չէ,
Հաճախորդին ուղարկվում է գրավոր նամակ։ Ծանուցման մեջ նշվում են դադարեցման պատճառներն ու ժամկետները, բացառությամբ դեպքերի, որոնք նախատեսված են այս
ՕՊ-ի 8.1.2–8.1.7 կետերով։ Դեպքերում, որոնք նշված են 8.1.2–8.1.7 կետերում, դադարեցումը կիրառվում է առանց նախնական ծանուցման։
9. Ծառայությունների մատուցման դադարեցման հետևանքներ
- 9.1. Դադարեցման դեպքում՝
- 9.1.1. Ծառայության մատուցումը դադարեցվում է։
- 9.2. Եթե Ծառայության մատուցման դադարեցումը պայմանավորված է Մատակարարի գործողություններով, այն կվերականգնվի 2 (երկու) օրվա ընթացքում
դադարեցման պատճառների վերացման պահից։ Եթե դադարեցումը եղել է Հաճախորդի գործողությունների
պատճառով, ապա Ծառայության մատուցումը կվերականգնվի Հաճախորդի դիմումով, որով նա հաստատում է դադարեցման պատճառների վերացումը։
10. Պատասխանատվություն
- 0.1. Մատակարարը պատասխանատվություն չի կրում չստացված շահույթի համար՝ Ծառայության մատուցման անհնարինության կամ ցանկացած այլ պարագայում։
11. Փոփոխություններ Պայմանագրում
- 11.1. Մատակարարը իրավունք ունի միակողմանի փոփոխություններ կատարել Պայմանագրի ցանկացած դրույթում՝ նախապես 30 (երեսուն) օրվա ծանուցմամբ, բացառությամբ 12.3 կետում նշված դեպքերի։
Եթե Հաճախորդը համաձայն չէ փոփոխություններին, նա կարող է հրաժարվել Պատվերից՝ 15 (տասնհինգ) օր առաջ գրավոր ծանուցելով Մատակարարին, որի հետևանքներն ամրագրված են ՕՊ-ի 8.1 կետում։.
- 111.2. Գների նվազեցման և/կամ տեխնիկական բնութագրերի բարելավման դեպքում Մատակարարը իրավունք ունի համապատասխան փոփոխություններ կատարել՝ ծանուցելով Հաճախորդին։
Այդ դեպքում փոփոխությունները ուժի մեջ են մտնում հաջորդ ամսվա առաջին օրը, եթե այլ ժամկետներ նշված չեն ծանուցման մեջ։
- 111.3. Հաճախորդը կարող է փոփոխել Ծառայությունների ցանկը՝ համաձայնեցնելով Մատակարարի հետ նոր Դիմում ստորագրելով կամ փոփոխություններն իրականացնելով
«Հաշվի Էջ»-ի միջոցով, եթե այդպիսի հնարավորություն կա Մատակարարի կայքում (www.cloudhosting.am)։
12. Ծանուցումներ
- 12.1. Պայմանագրով սահմանված կամ պահանջվող բոլոր ծանուցումները համարվում են պատշաճ, եթե դրանք ուղարկվել են էլ. փոստով, SMS-ով կամ նամակով այն հասցեներին, որոնք նշված են Պատվերում։
13. Կիրառելի իրավունք / Վեճերի լուծման կարգ
- 13.1. Պատվերը կարգավորվում է և մեկնաբանվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համաձայն։ Բոլոր վեճերը լուծվում են Ստրանների միջև բանակցությունների միջոցով։
Եթե համաձայնություն չի ձեռք բերվում, վեճերի լուծման կարգը սահմանվում է համապատասխան Ծառայության հատուկ պայմաններով։
14. Տեղեկատվության գաղտնիություն
- 4.1. Պայմանագիրը և այն տեղեկատվությունը, որը տրամադրվում է յուրաքանչյուր Ստրոնի կողմից մյուսին՝ Պայմանագրի շուրջ բանակցությունների ընթացքում, համարվում է գաղտնի, եթե այն ունի իրական կամ պոտենցիալ առևտրային
արժեք՝ իր մասնավոր բնույթի պատճառով, եթե այն հնարավոր չէ ստանալ օրինական ճանապարհով,
և եթե այդ տեղեկատվության սեփականատերը միջոցներ է ձեռնարկում դրա գաղտնիության պահպանման համար։ Ստրոնները իրավունք չունեն բացահայտել այդ տեղեկատվությունը առանց մյուս
Ստրոնի նախնական գրավոր համաձայնության, բացառությամբ հետևյալ դեպքերի՝ (ա) տեղեկատվությունը բացահայտվում է իրավական պահանջների համաձայն, կամ (b) տեղեկատվությունը, որը համարվում էր գաղտնի, դառնում է հանրության հասանելի երրորդ կողմի բացահայտման արդյունքում։
- 14.2. Մնացած դեպքերում, Ստրոնները պարտավոր են տեղեկացնել և հրահանգել իրենց աշխատակիցներին՝ պահպանել Պայմանագրի գաղտնիությունը և չբացահայտել այն երրորդ անձանց, որոնք չեն հանդիսանում Պայմանագրի կողմ։
15. Հրապարակումներ զանգվածային լրատվամիջոցներում
- 15.1. Ստրոններից յուրաքանչյուրը կարող է հրապարակել տեղեկատվություն մյուս կողմի կամ կնքված Պայմանագրի մասին միայն մյուս կողմի հետ խորհրդակցելուց հետո և ստանալով նրա գրավոր համաձայնությունը։
16. Ֆորս մաժորի ազդեցություն
- 16.1. Ստրոնները ազատվում են պատասխանատվությունից իրենց պայմանագրային պարտավորությունների ամբողջական կամ մասնակի չկատարման համար, եթե դա առաջացել է ֆորս մաժորային հանգամանքների պատճառով,
որոնք ի հայտ են եկել Պատվերի ստորագրումից հետո, և որոնք Ստրոնները չէին կարող կանխատեսել կամ կանխարգելել։ Այդպիսի
հանգամանքների մեջ են մտնում երկրաշարժերը, ջրհեղեղները, հրդեհները, պատերազմները, ռազմական կամ արտակարգ իրավիճակի հայտարարումը, քաղաքական անկարգությունները, գործադուլները,
հաղորդակցման միջոցների աշխատանքի դադարեցումը, սաբոտաժի ակտերը, պետական մարմինների գործողությունները և այլ դեպքեր, որոնք հնարավոր չէ պայմանագրային պարտավորությունները կատարել։