ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՎԵՐԱՀՍԿԻՉԻ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ԵՒ ԿՈՆՏԱԿՏԱՅԻՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐ

Անձնական տվյալների վերահսկիչը ՍՊԸ «TWIN GROUP» ընկերությունն է, գրանցման համարը՝ 269։110։1236434, իրավաբանական հասցեն՝ փ։ Գարեգինա Նժդեհ, 17, Երեւան։ Անձնական տվյալների մշակման հետ կապված հարցերի համար մատակարարի կոնտակտային տվյալները՝ info@cloudhosting։am

Այս կոնտակտային տվյալները կարող են օգտագործվել անձնական տվյալների մշակման հետ կապված հարցերի պատասխաններ ստանալու համար։

ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՇՐՋԱՆԱԿԸ

Մատակարարը հոգ է տանում իր հաճախորդների անձնական տվյալների գաղտնիության եւ պաշտպանության մասին՝ հարգելով հաճախորդների իրավունքները անձնական տվյալների մշակման օրինականության նկատմամբ՝ համաձայն գործող օրենսդրության — Հայաստանի Հանրապետության օրենքների եւ ենթաօրենսդրական ակտերի, 2016թ։ Եվրոպական պառլամենտի եւ Խորհրդի 2016 թվականի ապրիլի 27-ի կանոնակարգ (ԵՄ) 2016/679 անձնական տվյալների մշակման եւ այդպիսի տվյալների ազատ տեղաշարժի վերաբերյալ ֆիզիկական անձանց պաշտպանության մասին (GDPR) ինչպես նաեւ գաղտնիության եւ տվյալների մշակման ոլորտում գործող այլ կանոնակարգեր։

Սույն Գաղտնիության քաղաքականությունը կիրառվում է տվյալների մշակման նկատմամբ՝ անկախ այն ձեւից եւ/կամ միջավայրից, որով Հաճախորդը տրամադրում է անձնական տվյալներ (Մատակարարի կայք, թղթի վրա կամ էլեկտրոնային ձեւով) եւ ինչպես են դրանք մշակվում ընկերության համակարգերում կամ թղթի վրա։

ԱՆՁՆԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ

Մատակարարը հաճախորդի անձնական տվյալները մշակում է հետեւյալ իրավական հիմքերով

  • Պայմանագրի կնքման եւ կատարման համար — հաճախորդի խնդրանքով պայմանագրի կնքում եւ դրա կատարման ապահովում։
  • Իրավական պարտավորություններին համապատասխանելու համար — կանոնակարգերով սահմանված պարտադիր պարտավորությունների կատարում։
  • Հաճախորդի համաձայնությամբ — տվյալների սուբյեկտ;
  • Օրինական շահերի համար — Մատակարարի օրինական շահերի իրականացում, որոնք բխում են հաճախորդի հետ հարաբերություններից, կնքված պայմանագրից կամ օրենքից։

Մատակարարի օրինական շահերը ներառում են

  • Առեւտրային գործունեություն;
  • Հաճախորդի ինքնության ստուգում մինչեւ պայմանագիր կնքելը։
  • Պայմանագրի կատարման ապահովում;
  • Հաճախորդների սպասարկման պատվերների պահպանում;
  • Կայքի կատարողականի վերլուծություն;
  • Հաճախորդների հաշիվների կառավարում;
  • Ապրանքների եւ ծառայությունների գովազդ, ներառյալ առեւտրային հաղորդագրությունների տեսքով։
  • Ծառայությունների մատուցման հայտերի եւ պայմանագրերի կարգավիճակի մասին ծանուցումների ուղարկում։
  • Պատվերների եւ վճարումների կառավարում;
  • Հանրությանը տեղեկացնել իր գործունեության մասին։

ԱՆՁՆԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ

Մատակարարը մշակում է անձնական տվյալները հետեւյալ նպատակների համար

  • Հաճախորդի նույնականացում;
  • Պայմանագրի պատրաստում եւ կնքում;
  • Ծառայությունների տեղադրում եւ մատուցում, ապրանքների առաքում (պայմանագրով նախատեսված պարտավորությունների կատարում)։
  • Առեւտրային նպատակներով ապրանքների գովազդ եւ բաշխում։
  • Հաճախորդների սպասարկում;
  • Առարկությունների մշակում եւ քննարկում;
  • Հաշիվների կառավարում;
  • Կայքի ֆունկցիոնալության բարելավում։

ԱՆՁՆԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒՄ ԵՒ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

Հաճախորդի նկատմամբ պայմանագրային պարտավորությունների որակյալ եւ ժամանակին կատարումն ապահովելու համար Մատակարարը կարող է լիազորել իր համագործակցության գործընկերներին կատարել որոշակի գործողություններ ծառայությունների առաքման կամ մատուցման համար, ինչպիսիք են ապրանքների առաքումը, երաշխիքային ծառայությունների մատուցումը, հաշիվների ուղարկումը եւ այլն։ Եթե այս առաջադրանքների կատարման ընթացքում համագործակցության գործընկերները մշակում են Մատակարարի մոտ գտնվող հաճախորդի անձնական տվյալները, ապա այդպիսի գործընկերները համարվում են Մատակարարի տվյալների օպերատորներ։ Մատակարարն իրավունք ունի համագործակցության գործընկերներին տրամադրել հաճախորդի անձնական տվյալները, որոնք անհրաժեշտ են այդ առաջադրանքները կատարելու համար։

Մատակարարի համագործակցության գործընկերները, որոնք հանդես են գալիս որպես տվյալների օպերատորներ, ապահովում են անձնական տվյալների մշակման եւ պաշտպանության պահանջների համապատասխանությունը Մատակարարի պահանջներին եւ կանոնակարգերին համապատասխան, եւ չեն օգտագործում անձնական տվյալները այլ նպատակներով, քան պայմանագրով նախատեսված պարտավորությունների կատարումը։ Մատակարարի անունից։

Մատակարարը մշակում է հաճախորդի տվյալները՝ օգտագործելով ժամանակակից տեխնոլոգիաները՝ հաշվի առնելով առկա գաղտնիության ռիսկերը եւ Մատակարարի առկա կազմակերպչական, ֆինանսական եւ տեխնիկական ռեսուրսները՝ ներառյալ անվտանգության հետեւյալ միջոցները

  • Տվյալների կեղծանունացում
  • Firewalls
  • Ներխուժման կանխարգելման եւ հայտնաբերման ծրագրեր
  • Տեխնիկական զարգացման ներկա մակարդակին համապատասխանող այլ պաշտպանական միջոցներ։

Մատակարարը չի բացահայտում հաճախորդի անձնական տվյալները երրորդ անձանց, բացառությամբ հետեւյալ դեպքերի։

  • Եթե շահագրգիռ երրորդ կողմը պետք է տվյալներ ստանա կնքված պայմանագրի շրջանակներում (օրինակ՝ առաքման համար)։
  • Եթե հաճախորդը տվել է հստակ եւ միանշանակ համաձայնություն։
  • Կանոնակարգերում նշված անձինք՝ իրենց հիմնավորված պահանջով, կանոնակարգով նախատեսված կարգով եւ չափով։
  • Կանոնակարգերով նախատեսված դեպքերում՝ Մատակարարի օրինական շահերը պաշտպանելու համար, օրինակ՝ դատարան կամ պետական այլ մարմիններ դիմելով Մատակարարի օրինական շահերը խախտած անձի դեմ։

ԵՐՐՈՐԴ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՀԱՍԱՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ

Մատակարարի անձնական տվյալները հասանելի չեն երրորդ երկրների (այսինքն՝ Եվրոպական միությունից եւ Եվրոպական տնտեսական տարածքից դուրս) անձանց՝ որպես GDPR տվյալների օպերատոր։

ԱՆՁՆԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԵՒ ՄՇԱԿՄԱՆ ԺԱՄԿԵՏԸ

Մատակարարը պահպանում եւ մշակում է հաճախորդի անձնական տվյալները այնքան ժամանակ, քանի դեռ գոյություն ունի հետեւյալ չափանիշներից առնվազն մեկը

  • Միայն այնքան ժամանակ, քանի դեռ գործում է հաճախորդի հետ պայմանագիրը։
  • Առայժմ Մատակարարը կամ հաճախորդը կարող են իրականացնել իրենց օրինական շահերը կանոնակարգերի համաձայն (օրինակ՝ առարկություն կամ հայց ներկայացնել դատարան)։
  • Առայժմ կողմերից մեկն ունի տվյալների պահպանման իրավական պարտավորություն։
  • Հաճախորդի համաձայնությունը համապատասխան անձնական տվյալների մշակմանը դեռ ուժի մեջ է, եթե տվյալների մշակման այլ իրավական հիմք չկա։

Վերոնշյալ պայմանների դադարեցումից հետո հաճախորդի անձնական տվյալները ջնջվում են։

ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՀԱՍԱՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ ԵՒ ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ԱՅԼ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐ

Հաճախորդն իրավունք ունի ստանալ իր տվյալների մշակման հետ կապված կանոնակարգերով նախատեսված տեղեկատվություն, ստուգել դրանց ճշգրտությունը եւ կատարել ճշգրտումներ։

Հաճախորդը նաեւ իրավունք ունի Մատակարարից պահանջել մուտք գործել իր անձնական տվյալները, ինչպես նաեւ Մատակարարից պահանջել դրանք լրացնել, ուղղել, ջնջել կամ սահմանափակել հաճախորդի նկատմամբ մշակումը, կամ առարկել մշակմանը (ներառյալ տվյալների մշակումը հիմնված Մատակարարի օրինական շահերը), ինչպես նաեւ տվյալների տեղափոխելիության իրավունք։ Այս իրավունքները կարող են իրականացվել այնքանով, որքանով տվյալների մշակումը չի բխում Մատակարարի պարտավորություններից, որոնք նրան վերապահված են կանոնակարգերով՝ ելնելով հասարակության շահերից։

Հաճախորդը կարող է իր իրավունքների իրականացման հարցում ներկայացնել՝ ուղարկելով

  • Գրավոր հարցում փոստով նոտարական ստորագրությամբ։
  • Հարցում էլեկտրոնային եղանակով՝ ստորագրելով այն անվտանգ էլեկտրոնային ստորագրության միջոցով։

Ստանալով հաճախորդի կողմից իր իրավունքների իրականացման խնդրանքը՝ Մատակարարը կստուգի նրա ինքնությունը, կգնահատի հարցումը եւ կկատարի այն կանոնակարգերին համապատասխան։

Մատակարարը պատվիրատուին փոստով պատասխան կուղարկի նշված կոնտակտային հասցեին՝ պատվիրված փոստով, հնարավորության դեպքում հաշվի առնելով հաճախորդի կողմից նշված պատասխանը ստանալու նախընտրելի եղանակը։

Մատակարարն ապահովում է տվյալների մշակման եւ պաշտպանության պահանջների համապատասխանությունը կանոնակարգերին համապատասխան, իսկ հաճախորդի առարկությունների դեպքում ձեռնարկում է անհրաժեշտ միջոցներ՝ դրանք լուծելու համար։ Այնուամենայնիվ, եթե դա հնարավոր չէ, հաճախորդն իրավունք ունի կապ հաստատել վերահսկող մարմնի հետ — Տվյալների պաշտպանության պետական տեսչություն։

ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ՀԱՄԱՁԱՅՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆԸ ԵՒ ԱՅՆ ՀԵՏ ԿԱՆՉԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔԸ

Հաճախորդը կարող է համաձայնել անձնական տվյալների մշակմանը, եթե իրավական հիմքը համաձայնությունն է, Մատակարարի կայքում (օրինակ՝ տեղեկագրի բաժանորդագրության տեսքով) կամ անձամբ Մատակարարի գրասենյակում։

Հաճախորդն իրավունք ունի ցանկացած պահի հետ վերցնել տվյալների մշակման իր համաձայնությունը այնպես, ինչպես տրվել է կամ ծանուցում ուղարկելով info@cloudhosting։am հասցեին։ Նման դեպքում տվյալների հետագա մշակումը, որը հիմնված է որոշակի նպատակով նախկինում տրված համաձայնության վրա, դադարեցվում է։

Համաձայնությունը հետ կանչելը չի ազդում տվյալների մշակման վրա, որն իրականացվել է հաճախորդի համաձայնության ընթացքում։

Համաձայնությունը հետ կանչելը չի դադարեցնում տվյալների մշակումը, որն իրականացվում է այլ օրինական հիմքերով։

ԿԱՊ ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ՀԵՏ

Մատակարարը շփվում է հաճախորդի հետ՝ օգտագործելով նրա տրամադրած կոնտակտային տվյալները (հեռախոսահամար, էլ։ հասցե, փոստային հասցե)։

Ծառայությունների մատուցման պայմանագրով նախատեսված պարտավորությունների կատարման հետ կապված հարցերի վերաբերյալ հաղորդակցությունն իրականացվում է Մատակարարի կողմից կնքված պայմանագրի հիման վրա (օրինակ՝ ծառայությունների մատուցման կամ կատարման ժամկետների համաձայնեցում տեղեկություններ հաշիվների, պլանավորված աշխատանքների, ծառայությունների փոփոխությունների եւ այլնի մասին։

ԱՌԵՒՏՐԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

Մատակարարը առեւտրային հաղորդագրություններ է ուղարկում Մատակարարի եւ/կամ երրորդ անձանց ծառայությունների մասին, ինչպես նաեւ այլ հաղորդագրություններ, որոնք կապված չեն ծառայությունների մատուցման հետ (օրինակ՝ հաճախորդների հարցումներ) կանոնակարգերին համապատասխան կամ հաճախորդի համաձայնության հիման վրա։

Հաճախորդը կարող է համաձայնել ստանալ առեւտրային հաղորդագրություններ Մատակարարից եւ այլ կայքերից (օրինակ՝ տեղեկագրի բաժանորդագրության ձեւաթղթերում)։

Հաճախորդի կողմից առեւտրային հաղորդագրություններ ստանալու համաձայնությունը վավեր է մինչեւ դրա չեղարկումը (նույնիսկ ծառայությունների մատուցման պայմանագրի ժամկետի ավարտից հետո)։ Հաճախորդը կարող է ցանկացած պահի հրաժարվել հետագա առեւտրային հաղորդագրություններ ստանալուց՝ ուղարկելով

  • Նամակ info@cloudhosting։am;
  • Անձամբ, կապվելով Մատակարարի գրասենյակի հետ;
  • Օգտվելով առեւտրային հաղորդագրությունում բաժանորդագրվելու ավտոմատացված հնարավորությունից՝ սեղմելով համապատասխան առեւտրային հաղորդագրության (նամակի) վերջում բաժանորդագրությունից հրաժարվելու հղման վրա։

Մատակարարը դադարեցնում է առեւտրային հաղորդագրությունների ուղարկումը, հենց որ մշակվի հաճախորդի համաձայնությունը հետ կանչելու հարցումը։

ԹԽՈՒԿՆԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒՄ

Մատակարարի կայքը օգտագործում է թխուկներ՝ այցելուների փորձը բարելավելու համար։

Այցելուն կարող է արգելափակել թխուկների օգտագործումը իր բրաուզերում։

Օգտատիրոջ տվյալների պաշտպանությունը GA-ից օգտվելիս ենթակա է Google-ի գաղտնիության քաղաքականությանը, որը կարելի է գտնել այստեղ՝ http://www.google.com/intl/lv/policies/privacy/.

ՎԵՐՋՆԱԿԱՆ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

Մատակարարի կայքը կարող է պարունակել հղումներ դեպի երրորդ կողմի կայքեր, որոնք ունեն անձնական տվյալների օգտագործման եւ պաշտպանության իրենց կանոնները, որոնց համար Մատակարարը պատասխանատվություն չի կրում։

Մատակարարն իրավունք ունի փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարել Գաղտնիության քաղաքականության մեջ՝ հրապարակելով դրա ընթացիկ տարբերակը Մատակարարի կայքում։